RiksNykomling


Okej, nytt försök. Blogg är fjantigt och en ytlig trend där man ska skryta om sitt glamourösa liv som egentligen bara är en påhittad ytopi, men liksom alla andra sugs jag in i bloggvärlden och även jag planerar att göra en BlondinBella och tjäna snuskigt mycket pengar på en ytlig monolog som är uppbyggt på mitt liv. (No offence bella :)
Jag tänkte göra en j-klassiker och registrera mig med värsta wb stekarnamnet, typ "VonLundgren", men det blev vad det blev... ahhaha!

Utan att framstå som arrogant och självgod är mitt motto trough life: Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är bäst. Ta för dig av självförtroendet och stärk ditt.. med ironi säger jag
-Mest för att du ska palla läsa min blogg utan att deppa ihop över det ultimata liv jag lever.

Välkommen till försök nummer två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0