händelserikt & uppdaterat

Ååh, underbara maj-schema (& lite in på juni). Jag håller er uppdaterade by datum-händelse-kommentar! Enjoy

30 april / 1 maj - Valborgsfirande med Cassandra, Madde 1, Jessica, Helena, Madde 2, Emma, Sandra, N Schüler, N Johansson, Anton, Adam, (och lite senare Andréa och hennes grabbar :) Otroligt roligt, på en grillplats i en skog.. Kärlek, tjaffs, skratt och fylla. C rökte upp typ ingenvet hur många cigg, och kunde knappt stå mot slutet, härligt!
7 maj - Pappas födelsedag, 50 bast! + en tid hos min astmaläkare som jag heelt glömde, inte lika kul.
10 maj - Ferri-fest för farsan! Rolig blandning av ungt och gammalt, lite wasted, lite n-kickad, ruuuuuligt!
16 maj - Spanska prov och SO inlämning av uppsatts, båda resulterade i feta mvg:n.
21 maj - Operation dagsverke. Går ut på att fixa jobb för en dag och sedan skänka pengarna till en skola i Bolivia. Jag och C passade en granne på fyra år, en heeel dag, men tror ni fanskapet kommer med pengarna? nejnej, dom fick nettan ( C:s mamma ) lägga ut åt oss.
22 maj - Hamlet på dramaten. Skruvad typ 60-talsbaserad pjäs, men tjockt mysigt innan/ efter med sushi, "dra sig en runk" och grabbarna man känt i tio år.
27 maj - Slinga håret, nyblond och fräsch till balen.
28 / 29 / 30 maj - VANDRING 08, kommentar will be.
30 maj - Studentfest för C:s ful-kusiner, med hela tjocka släkten, haha.
31 maj - Solduscha för första gången, stora förväntningar. 100-årsfest, (m&å 50 bast) med förhoppningsvis schnygga grabbar. Mer om det sen!
2 juni - BALEN, oh jag ska dokummetera, lägga in bilder på min outfit, osv.
3 juni - Fotboll Lärarna vrs Niorna!! mentorsdag, grill hos Sara. Mysmys.
4 juni - Avslutning! :')
             Fred (kusin) tar studenten, utspring + fest.
             Avslutningsfest på kvällen con mi equipo de escuela.

XoXo Jennygirl


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hahha sköning jenny. Mina fulkusiner! skööning där. :)

2008-05-24 @ 18:58:56
URL: http://bellmanc
Postat av: Anonym

man ska helst inte solduscha om man har astma besvär

2008-05-24 @ 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0