Gott&blandat

Att det ska vara sånt jävla strul kring den här bergssprängaren, snaaark. Som vanligt har jag dumt nog tagit på mig ansvaret, och får fixa hela skiten själv. Kanske blir det spelare nummer två som jag får returnera, wwoh!

pms över

Fyfaaaan vad najs om vi fixar pengarna till bergssprängaren, picture : Brända, blonda handbollsbrudar på eken, världens sämsta men snyggaste lag! Samt största dunket med vem vare som kasta remix och sommarpojkarna. Jag lyssnar på karatefylla och blir taggad som fan, njuuuuutning! hih

Idag har jag solat, både ute och i solarium. Ryktas om fortsatt fint väder, mitt absoluta lyckorus just nu :)

Imorgon blir det shopping inför den både fruktade och efterlängtade vandringen; nudelsoppa, korv, nudelsoppa, korvbröd & bröd, nudelsoppa, jordnötssmör, nudelsoppa och... nudelsoppa! Jag och C tänkte skippa godiset denna gång, a giant step for mankind! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0