Tuesday

Gårdagen började jävligt segt. Regnet öste ner på bläcket och störde min morgonsömn. Jag vaknade upp grinig, trött på världen, fyfan. Jag ville bara krypa under sängen med ett täcke och äta choklad hela dagen, men man sviker inte sina vänner. Planen var att träffas i stan, trion<3, och käka lite god mat. Stackars C fick ta smällarna på tåget in.
Så plötsligt, som om jag "drog en näsa", kom solen igen. Cranky me blev glad igen, och kvällen blev skit mysig. Vi käkade och drog oss sedan in mot drottninggatans högre sida, mot gamla stan. Vi satte oss på ett Kafé, beställde världens största chokladbollar, räknade kineser (resultat: 34 st på 10 min), skrattade som bara den och kritiskt synade folket på gatan. Några flirtar fick vi på oss också.. trevligt.
Kvällen avslutades med Bubblestruggle (www.rebubbled.com) på elitnivå, (resultat: Cassandra vann tillbaka sin kära madrass!) och en riktig fight, bokstavsbarn som vi är. Ont gjorde det också.
Det var min tisdag.


Kommentarer
Postat av: malin

haha, japp ska göra det! :D tror du Sverige vinner ikväll då?

2008-06-18 @ 13:37:19
URL: http://msel.blogg.se/
Postat av: Cassandra

HAHAH vi = DAMPBARN!!

2008-06-18 @ 16:12:25
URL: http://bellmanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0