Livets små lyckostunder

Vill bara informera om mitt nya smultronställe. Jag har nämligen fått en laptop, vilket gör att jag kan vara vid datan 24/7, och det bästa av allt, medan jag ligger i sängen, pratar i ickebärbar telefon (som då inte skadar hjärnan) och kanske kollar på tv. Å, så bekvämt.

Dock har jag redan upptäckt tre i-landsproblem:

1. Batteriet tar snabbt slut = Måste sitta med sladd = kan inte sitta precis hur och var som helst jag vill.
2. Något fuckar i vårat modem, vilket gör att internet är skit svajigt på denna, annars extrordinera dator.
3. När jag ligger ner och skriver får jag ont i armarna för att jag måste spänna dom. En ny sorts musarm helt enkelt.

Tack papi för läptåppen! ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

sannerligen dagens i-landsproblem! hade samma problem för typ ett halvår sen, nu har jag inte ens min dator i sängen längre... what happened to the good old times? (tack för tipset om musikbloggen förövrigt)

2008-06-17 @ 14:06:11
URL: http://jagartjockast.blogg.se/
Postat av: Martina

Hahahahahaha! vilka problem va ;)

2008-06-18 @ 15:14:09
URL: http://maratina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0