Fyyyyffaaan!

Ja, vad ska jag säga? Vandringen.. Tre dagars pina, dvs drygt 3 mils vandring med en fcking rygga på typ 10-15 kg, en klagande och gråtfärdig bästis att ta hand om (all förståelse<3) och nudelsoppa livet ut. Underbart!
Första dagen var värst - Jag hade inte för en sekund ställt in mig på hur outhärdligt detta skulle vara, och fick därför lite av en chock. Jag fick bära tältet vilket gjorde packningen ännu tyngre. Dessutom! Jag hade precis börjat koppla av, där jag satt med min nudelsopp-lunch på en sten i solen, när "något" landade på min axel. Schüler upptäckte "det" och istället för att lungt och sansat vifta bort skiten panikar han och skriker, VAFAN HARU PÅ HALSEN, ÅÅ VAD ÄCKLIGT, FETT STOOR, osv. Jag fladdrade som en dåre vilket gjorde att den äckliga saken ändrade sitt location till mitt hår. Nudelsoppan flög åt helvete och jag satt och grinade på berget, så kinkig man kan bli! Till sist fick vi oss alla ett gott skratt i alla fall..
Kinkig händelse nr 2 stog C för; Det var sista dagen, alla var sura, trötta och hade vattenbrist. En orm på vägen. C i panik, från att sås-gå till att kuta för livet samt klappa händerna, (normalus pedifalus). Stackarn brast i tårar och lät det fortgå i ca 5 minuter. Stackars vännen min.
Vad fick jag ut av det här nudå? Träning, mvg i gymnastik, världens fetaste skavsår och några roliga historier. wi!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha förlåt, men började fnissa när jag läste det inlägg. Det lät ju hemskt med vandringen! Jag förstår dig om du tyckte det var en pina ; )

2008-06-01 @ 16:44:32
URL: http://chocolatechic.blogg.se
Postat av: sara

Haha låter inte jätte roltigt :O

2008-06-01 @ 16:59:59
URL: http://sjlo.blogg.se
Postat av: Madeleine

Svar: Tack! Jag var faktiskt också mest inne på den vita klänningen först... hade tänkt köpa en röd kuvertväska och matcha med röda läppar och naglar men är lite osäker. Älskar de svarta klänningen också! Svårt det där ; )

Hoppas du fick en fin dag ute i solen!

2008-06-02 @ 19:23:00
URL: http://chocolatechic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0