Balen 08

2/6-08, vilken händelse ändå! Innan var jag inte så pepp, men när jag väl började göra mig iordning, åh jag bara njöt!
Tusen bilder togs, sedan hämtade vår p.d (personal driver= pappa, ahha) upp mig och C i en röd cab som ba lyste schteek. Vi kom dit, minglade, bjöds på fördrink med sockrad kant och tog ännu lite fler bilder. Mys.
När alla anlänt drog vi oss inåt till festlokalen, Folkets Hus i Rönninge, där vi skulle festa.
Bordsgrannarna blev Anton, Madde och Cassandra.
Förrätten var parmaskinka, mozzarella&tomater, melonskivor och världens äckligaste aubergineröra, buuhrk. Varmrätten, oxfilé, potatisgratäng, beasås och sparris - lite skolmat övet det hela, men hyfsat gott. Efterrätten, som var den mest lyckade, var citronsorbé (typ glass), någon sorts chokladbakelse som smakade kaffe och kakao, och en jordgubbe/ en fysalis(?).
Resten av kvällen bestod av dans till musik från två kassa dj;s.
Några (!?) gick och drack rom och någon annan sprit bakom tåget samt bjucka på cigarr, ayay...
Balens kung och drotting : Emma & Schüler, grätts!

Sugna på lite bilder?

 Kvällens outfit, (den okrönta drottningen!)

 "The royal wave" by sessorna J & C

 Ja'a du?

 Självklart matchade vi varandra, barbies som vi är..

 Grabbarna, bröderna, homiesarna

 Nyfunna omtyckta vänner

 Power puff

 Madeleine (som var underbart fin) och Jenny

 Sedan sexårs, tokfrans :')

 Puss!

Fler dyker troligtvis upp, så håll ögonen öppna.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

du var sjukt fin Jeeeenn:)

2008-06-03 @ 21:56:45
URL: http://mmadeleines.blogg.se
Postat av: J

aaaaaaew, tack desamma

2008-06-04 @ 16:48:47
URL: http://toraeleonora.blogg.se
Postat av: C

Världens snyggaste årgång :)

2008-06-04 @ 17:36:23
URL: http://bellmanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0